Primal Grill
In his previous show, "Barbecue University," Steven Raichlen taught viewers the necessary skills to grill a chicken breast or hamburger without leaving it pink in the middle or turning it into a charred hockey puck. This follow-up series guides aspiring grillmasters to the next level with an assortment of all-new recipes (including vegetarian entrees) and the latest tricks and techniques. Whether you're tailgating in a parking lot or just holding a family cookout, Raichlen provides the necessary instruction and inspiration to make dedicated keepers of the flame sizzle with confidence.