Primal Survivor: Mighty Mekong
Hidden Village
Survivalist Hazen Audel faces brutal peaks and flooded caves as he seeks out a hidden village deep in the jungles of the Mekong Basin.
Survivalist Hazel Audel sets out in search of the elusive, giant reticulated python in Laos.
Hazen Audel faces the Mekong's wild waters, joining daring fishermen in an exciting fishing challenge.