Prisoner of the Prophet
Briell, the 65th wife of prophet Warren Jeffs, exposes the darkest secrets of the FLDS Church.
At 18 years old, Briell becomes Warren Jeffs' 65th wife and learns that he is having relationships with his underage brides.
Blood Atonement
Briell recounts her time being imprisoned in a "House of Hiding," where she was isolated, drugged and threatened by prophet Warren Jeffs.
Warren sends Briell back to Short Creek and orders her own family to keep her as a prisoner. Briell realizes this may be her last chance to escape.