Red Ketchup
Ketchup on Ice
Rogue FBI agent Red Ketchup is sent to Antarctica on a bogus mission, but he uncovers a Soviet plot involving his archenemy, Dr. Otto K.
Cold War
As his investigation in Antarctica continues, Red Ketchup teams up with a disgruntled Soviet scientist, who turns out to be Soviet Agent Olga Dynamo!
Red Ketchup finds himself in Moscow, where his old enemy Dr. K puts him through a mind and body-control experiment.
When Red visits a comic book convention in New York on another bogus mission, he uncovers a massive plot by Dr. K to attack the world with clones… of Red himself!
While searching the New York subway system for his clone, Red discovers that Dr. K is planning a worldwide attack using Red Ketchup clones!