Restaurant Rivals: Irvine vs. Taffer
Two titans in the restaurant rescue game, Chef Robert Irvine and entrepreneur Jon Taffer, face off in an epic, dinner-takes-all duel.
Round 2: Rivals on the Ropes
Chef Robert Irvine and Jon Taffer each try to score a vital win as they step into an ongoing rivalry between Spin and Sage in East Los Angeles.