RollBots
In a world of rolling robots divided into tribes, Spin is an orphan without a tribe to call his own who joins the CopBots to fight crimes, and in doing so, begins to learn the secrets of his origin.
Training Day
Spin's first day at the FCPD goes from bad to worse when a bank heist spirals out of control, putting everyone in danger.
Breakpoint
When Captain Pounder and the Kei'zatsu fall prey to a trap set by Manx and the henchbots, it's up to Spin to save the day.
When Lance gets smashed into Safe Mode by the henchbots, his only hope is a full repair at the Hub.
Vertex frees Manx's old nemesis Phaze from prison and forces them to work together to take over Pengi Park…and only Spin and Tinny are able to stop them!