RPM
For its 27th season, RPM brings a fresh duo of journalists for head-to-head reviews of the year’s top vehicles.
Luc-Olivier Chamberland and Samuel Lessard take the wheel of the 2024 Toyota Prius Prime on the Charlevoix track.
Join Samuel Lessard and Luc-Olivier Chamberland as they put the 2024 Ford Ranger Lariat to the test on the Charlevoix track.
Samuel Lessard and Luc-Olivier Chamberland test drive the all-new BMW i4 xDrive40 2024.