Sam and Colby
Join Sam and Colby as they explore and document the creepiest haunted sites. Maintaining their infectious humor in even the darkest of situations, paranormal investigation has never been more fun.
Today, Sam and Colby take to the haunted Crescent Hotel. This scary night ends in a way no one will forget.
Sam and Colby take FazeRug and Amanda the Medium to solve a murder mystery in San Diego's most haunted hotel.