Sam Fox: Extreme Adventures
Sam Fox adventures across oceans and through jungles, finding himself face-to-face with deadly creatures and navigating his way through treacherous natural disasters.
Sam and Rikki fly into a remote airstrip in Tanzania, but there's been a transport mix up and they must wait several hours for their ride.
Sam, Rikki and Nathan explore caves in the Australian outback and come across scorpions; Nathan's leg gets trapped when a cave-in occurs; Sam and Rikki must get past the scorpions blocking their way to go get Nathan help.
While hunting rare orchids with Sam's botanist Uncle Shaun in the Amazon, Sam and Rikki's boat capsizes and they become trapped in a watery cave with a giant anaconda.