Sarah Graham's Food Safari
Sarah Graham meets with the head chef of the restaurant at Victoria Falls Safari Lodge and learns the recipe for their famous warthog steaks; Sarah prepares a brie baked in phyllo pastry and pear tarte tatin with white chocolate and rosemary drizzle.