Second Chance
In the course of life, many people experience tragedies and heartbreak. While some learn to come to terms with these moments of devastation, others do not. No matter which path a person takes in life, each and every one of them can agree that in that moment, they were forever changed. Among those who have suffered incredible heartbreak is Sky (Chinnathan Rojrawee Thanakun), a young boy who recently lost his father. With best friend Paper (Thanayut Thakoonauttaya) beside him, Sky learns to cope with the tragic loss of his father and over time, their lifelong friendship develops into something more. Unfortunately, there are others in life who aren’t so lucky. Having once given his heart to someone he believed would love him forever, Jeno (Kantheephop Sirorattanaphanit) has since learned to keep himself closed off from those around him. Having been attacked by the one he once loved more than anything or anyone else in the world, Jeno has given up on love entirely. Seeing the potential in the wounded young man, Chris (Tanawin Duangnate), an acquaintance of Jeno’s, attempts to get him to open up again; but convincing Jeno to let go of the wounds of his past is a lot easier said than done. Attempting to navigate the tricky waters of love and friendship, these four young men learn a number of valuable life lessons. But what will it take for them to realize that even when things don’t go right the first time, it’s okay to get up and try again? A story of life, love, and second chances, “Second Chance” is a 2021 romantic drama.