Seis Manos
Orphans raised by a martial arts master are plunged into a mystery involving demonic powers, drug cartels, ancient rituals and blood sacrifice.
Toppled
The peaceful Mexican town of San Simon and a trio of Daoist martial arts students are attacked by a mutated initiate from an occult crime organization.
Grief
Chiu's students are reeling in the wake of their loss; El Baide summons his fellow jefes and transforms them into flesh-eating monsters.
Brister and Garcia seek clues to the origins of the demonic creatures as Isabela, Jesus and Silencio do the same while mourning their fallen master.
After uncovering the truth about their peaceful town, Isabela and Jesus get arrested while Silencio becomes a fugitive; El Balde comes to San Simon.
El Balde terrorizes the town of San Simon as Chiu's students meet Lo, their former master's brother; Brister and Garcia try to rescue Garabina.
Lo's true nature emerges; Isabela, Silencio and Jesus team up with Brister and Garcia to raid El Balde's compound and find his mother, Alejandra.