Seraph of the End: Vampire Reign
After a mysterious virus wipes out ninety percent of humanity, vampires emerge, treating mankind like livestock. But 12-year-old Yuichiro Hyakuya successfully escapes the bloodsucking captors, joining an extermination unit dedicated to killing vampires.
After his escape from the vampires, Yuichiro learns that humankind hasn't perished. Determined to get his revenge, he joins the Japanese Imperial Demon Army. Four years later, Yuichiro feels his training is enough, but his bad attitude gets him suspended.
A student sneaks into the Forbidden Chamber, where the army keeps a demon for training. To show how dangerous a demon is, Shinoa takes Yuichiro and Yoichi there, but her plan fails when Yuichiro ignores Shinoa and starts to fight the demon.
Eager to obtain the Cursed Gear, Yuichiro tracks down Guren and persuades him to provide him a chance at the Contract Ceremony. Passing Guren's test, Yuichiro, Kimizuki, and Yoichi puts their lives on the line to make a contract with the demon kings.
Yuichiro, Kimizuki, and Yoichi begin their Contract Ceremony to obtain their own Cursed Gear. The demons attempt to take over their bodies, and while Kimizuki and Yuichiro manage to subjugate them, Yoichi fails the trial and becomes a human-eating demon.