Seven Day Queen
A powerful politician's daughter weds the crown prince in the Joseon Dynasty and must battle warring political factions and jealousies of courtiers.
Chae-Kyung tries to assassinate the ruler and faces execution; Lee Yoong confronts severe drought across his lands.
The king hears difficult truths about his reign but ignores them; appeals for Yeok's leniency anger him.