Shelved
Follows the employees and patrons of Jameson Public Library as they go about their lives in this unassuming and extraordinary place.
Jane Eyre FICTION BRO
Wendy attempts to get the Jameson library new computers while Howard, the transfer librarian from Midtown, arrives to work at the branch.
Jaq finds her fave author’s new book problematic. Bryce visits a patron about a lost book. Wendy downplays the branch to get donations.