Siberia
In 1908, an unexplained event occurred deep in the remote Siberian territory of Tunguska. Now, 100+ years later, 16 reality-show participants descend on Tunguska unknowing of the land's mysterious past.
A Question of Reality
A shocking announcement costs the group one of their own; heightened emotions lead to increased hostility among the contestants; Esther tricks Victoria into eating mushrooms, which give her hallucinations.
Personal relationships evolve among the contestants; a mysterious phenomenon lights up the sky; Carolina shares big news with Johnny; Neeko tries to gain control.