Silos Baking Competition
The first five bakers compete to impress Joanna Gaines and the judges with their tastiest and prettiest recipes, hoping to advance to the final round.
The third group of bakers battles the clock as they race to finish their elaborate creations in time to present to Joanna Gaines and the judges.
Abner Ramirez and Megan Mitchell join Joanna Gaines to help decide which of the five new bakers will move forward to the last open spot in the finale.