Skeleton Knight in Another World
Sent to a world of magic, monsters, and elves, Arc soon realizes he’s trapped in the body of a skeleton! Despite his situation, he takes up the sword and ventures onward. His goal? To make this world a better place and end his bony curse along the way.
Arc and Ariane make their way into the palace of Marquis Diento; what kind of political fallout will there be from one of the Rhoden nobles possessing enslaved elves?