Small Town Security
Joan Koplan's Forum
The lieutenant trains his elite force; the chief gets a public-access talk show, which ends up exposing a secret.
The Testosterone Triangle
The chief tries to accept Croft's past; the captain tries to pull himself out of professional and sexual slumps.
Christa pursues her dream of being a private investigator; Irwin's cousin visits and insults Christa.