Sortez-moi de moi
I am the solution
David Ducharme is admitted to the emergency room and meets with Dr. Justine Mathieu. The intervention led by Clara and Myriam goes wrong.
The side effects
Justine and Émile are going through tough times. Suzy moves in with Clara. Louie confronts David. Gabriel learns some upsetting news.
David feels guilty. Justine is making serious decisions. Gabriel fears losing Marius. Suzy goes over things with Émile and Clara.
David comes up with a new plan as the bond between him and Justine becomes dangerous. Suzy wants to seduce Gabriel.
Émile and Justine are about to fulfil one of their dreams. Alex’s life is turned upside down after he meets with David.
David drags Justine down a dangerous slope and Émile wants to help her. Wanting to see Marius, Mélanie meets with Suzy instead.