Sourced
Island Hopping
Guy discovers that island life is not all ocean swims and sun bathing... at least not while sourcing matcha in Japan, deadly Stone Fish in the Philippines and ingredients for a local feast in Orcas Island.
Green markets, fish markets, all the markets! Guy heads to Italy, Japan, and the California's Central Coast and discovers where some of the oldest, most sacred and freshest ingredients come from.
From Sicilian pistachios grown in the shadow of Mount Etna to an epic feast under the California Redwoods Guy travels to some of the most visually stunning areas in the world to source and cook with amazing ingredients.
Whether it's mole in Mexico or tiramisu in Italy, Guy gets a taste of regional specialties and uncovers the ingredients that give them their characteristic flavor.
Guy takes it back to our hunter-gatherer days as he forages on both land and sea for aromatic truffles, giant mushrooms and coastal clams.