Step by Step
Pat (Ben Bunyapol Likhitamnuayporn) is fresh from Los Angeles and eager to make his mark at a digital marketing firm: which he does, by accidentally spilling a drink all over his new manager Jeng (Man Trisanu Soranun). Even worse, Jeng is the company owner’s son. Jeng’s strict managerial style grates on Pat’s nerves and creates a challenging work environment, but the two secretly begin developing feelings for each other despite the growing tension between them. With their professional and personal lives tangled, can Pat succeed at his job and figure out where his true feelings lie? This 2023 Thai BL drama was directed by Tee Bundit Sintanaparadee.