Stone House Revival
1700s Master Bed and Library
Jeff Devlin restores a master bedroom and library in a 1700s stone house with two unique additions.
1760 Guesthouse
Jeff Devlin restores two rooms in an original 1760 farmhouse, now used as a guesthouse.
Jeff Devlin restores the basement of a 1684 house, adding an entertaining space and mudroom.
Jeff Devlin restores a dining room, foyer and bedroom in a 1740s house with structural issues.