Styled
Empty nesters Diane and Bernard want to renovate before selling their family home, while beauty professional Whitney needs Nicole and Caffery to bring the glam to her builder-basic townhouse.
Mohit and Kiru need Nicole and Caffery to bring a ‘styled’ look to their very empty new home, and Andrea’s trusting her first listing to these staging masters.
After going way over time and budget renovating the main floor of their century home, Jake and Lorraine have run out of steam and need Nicole and Caffery to take on the second floor before their fast-approaching wedding! Meanwhile, realtor Anthony calls on the staging experts to make this condo listing really stand out on the market.
Ashley and Colin can’t wait to see how Nicole and Caffery transform Ashely’s grandmother’s dated bungalow into their new, modern, family home. Caffery gets Nicole on board with giving his good friend Marlene, a much-needed stylish refresh of her home.