Swamp Loggers
Cutting It Up in the Muck
Bobby Goodson leads a rugged crew of men into the swamps where most loggers don't dare to venture.
Logging for Steak
Goodson All Terrain is dealt a blow when the mill says that it will stop buying hardwood.
The swamp threatens to swallow Justin and his machine, and Bobby recounts a terrifying accident.
As most of the mills close their doors, Bobby is forced to move his crew out of the swamp.
Bobby is forced to move to a new location that's flooded, dangerous and could sink business.