Territory
When the world's largest livestock farm is left without a successor, the most powerful factions in the Australian outback: miners, landowners, cowboys and gangsters, start preparing their weapons.
Daniel's absence at the cattle station triggers hostility in the Lawson family; Graham tries to take the reins; Emily seeks comfort elsewhere.