Texas Metal's Loud and Lifted
Samurai and the Gladiator
A father-son team converts the rusted shell of a Suzuki Samurai into a rock crawler, and a Jeep Gladiator with a Hellcat engine isn't safe to drive.
No one is surprised when a little request about a '47 Ford truck becomes 1 Way Diesel Performance's next ground-up build.
Mod Mafia transforms a Humvee ambulance into an overlander, and Wide Open Garage builds a racecar for a race where the drivers are blindfolded.
1 Way Diesel drops a Cummins diesel into a Lamborghini Gallardo, and Wide Open Garage turns an old, rusted Chevy into a lifted, all-terrain truck.