The Border
Pockets of Vulnerability
When CSIS sends a suspect to Syria to be tortured the elite ICS Squad must race to prove him innocent.
Gray Zone
ICS Agent Gray Jackson butts heads with a beautiful U.S. Homeland Security Agent when their undercover operation at a Mohawk casino goes awry.
ICS Director Kessler and U.S. Agent LaGarda clash with disgruntled ex-Airborne soldiers and an elusive arms dealer while hunting for stolen military weapons.
Major Kessler releases an illegal Russian stripper as a political favour, sparking a scandal that climaxes in murder.
When Gray and Layla bust a human-trafficking operation, they follow a grisly trail to an old adversary.