The Borderline
A border town cop uncovers an illegal drug trade tied to his childhood friend and a ruthless British crime syndicate.
Despite trying to cover his own tracks, things keep getting worse for Henry as Erica’s investigation.
In the middle of the night, everyone finds themselves at The Heron Motel, where each room tells a different story of madness and mayhem.
A series of flashbacks shed light on Henry and Tommy’s mysterious dark history together while in present day, more secrets are uncovered.
In the climactic conclusion, all of the secrets, lies and shady dealings finally come to a head.