The Cabin Chronicles
An artist builds a cabin on the property where she grew up. Perched above Puget Sound, she designed the space as a haven to inspire creativity.
A couple builds a modern log cabin in a remote part of Washington State as a unique hideaway where their family can escape the city.
A photographer and his partner work for years on a handcrafted cabin with Japanese design influence in the Blue Ridge Mountains of North Carolina.