The Disappearance of Kimmy Diore
Kimmy, 6-year-old girl, is kidnapped in broad daylight; detective Sara Roussel must investigate the unfamiliar world of social media and get close to Kimmy's mother, uncovering secrets that cast doubt on the real culprit.
Kimmy's disappearance is all over the media; the Happy Recess haters are suspected of the kidnapping.
Suspects pile up and Melanie's mother puts a strain on already fragile relationships.
Bruno is arrested, but as leads multiply, the police unit finds itself in a rut.