The Fieldhouse
Justin Bane and his staff change lives by restoring and rehabilitating clients at The Fieldhouse, a cutting-edge fitness facility in Abilene, TX.
Lights Out
Justin reopens the gym after COVID-19 hits and focuses on helping an oncology nurse. Then, Annie works with a former football player.
Justin tries to convince his younger brother to make the move to Abilene, Texas. A new client works to better himself. A father figure to Annie and Justin needs help after losing his wife.
A country radio personality born with one arm begins his inspiring journey at the gym. The wife of a high school football coach struggles to focus on herself after a lifetime of caring for others.
Justin and Annie make the decision of a lifetime to expand their family. They help a favourite Fieldhouse member tackle a serious health issue with a plan that inspires healthy eating and strength training.