The Holy Grail of Eris
Betrayed by her fiancé’s lover and sentenced to public execution, Constance Grail, a plain viscount’s daughter known for her honesty, faces death—until a mysterious voice offers salvation. Scarlett Castiel, a noblewoman long thought dead, may be her only hope. Together, these unlikely allies uncover a dark conspiracy lurking in the heart of high society, where betrayal, secrets, and power collide.
At the Grand Merillian
Constance Grail attends a party only to find her fiancé kissing another woman and herself accused of a crime.
An Extraordinary Villainess and an Ordinary Girl
The ghostly Scarlett demands that Constance repay her help by avenging her death.
Constance and Scarlett follow a tip to a masked ball with a sinister reputation.
Constance receives a summons from an investigative committee determined to put her on trial.
Constance's carriage suffers a shocking attack and an even more shocking rescue.
Both Constance and Randolph uncover fresh clues, but Lily's last message remains shrouded in mystery.