The Kitchen Wisdom of Cecilia Chiang
A Legend Is Born
Chef Cecilia Chiang offers Korean-American chef Corey Lee, owner of Benu, a lesson in making jowza, also known as pot stickers.
Beggar's chicken -- a whole, stuffed chicken wrapped in lotus leaves, then clay, and baked; with South African-born chef Laurence Jossel.
Cecilia Chiang teaches chefs Nancy Oakes and Dana Youkins how to make minced squad in lettuce cups.
Chef Gary Danko prepares Sichuan duck and lemon pepper duck breast with confit duck hash.
Whole steamed bass with ginger and scallions; tuna sashimi made with a 12-pound slab of bluefin toro tuna; with chef Keiko Takahashi.