The Last Kids on Earth
When zombies and monsters invade his hometown, a scrappy 13-year-old orphan teams up with his friends in hopes of surviving the chaos.
Living solo in his recently-monster-infested town, 13-year-old Jack will have to think fast, find friends, and get creative if he wants to survive and defeat the towering Blarg!
The kids set out to fill Thrull’s bestiary with photos and the essences of various monsters, and Quint tries to use this opportunity to prove his worth to the team.