The Level
Detective Sergeant Nancy Devlin is a good cop who has an unwavering loyalty to drug trafficker Frank Le Saux, whom she has known since childhood.
In a reckless bid to accelerate the investigation and turn the tables on the man who may be hunting her, Nancy proposes a risky undercover operation.