The Passion
The story of the last week in the life of Jesus from three points of view - the religious authorities, the Romans and Jesus himself.
The Romans are having to deal with a small rebellion and the High Priest wants to be rid of Jesus as he challenges authority.
Jesus appears to Mary Magdalene and others and stresses the importance of spreading his word.