The Peacemaker: L.A. Gang Wars
For 20 years Malik Spellman has dedicated his life to ending gang violence, putting it all on the line to mediate truces between rival gangs in Los Angeles. Executive produced by Ice-T, The Peacemaker: L.A. Gang Wars follows Spellman as he oversees tense moments of mediation between enemies with long histories of hate and violence.