The Pool Master
Edible Pool
A family-owned organic restaurant in Ojai, Calif., is treated to an edible garden backyard oasis, as Anthony and his team construct an all natural, eco-friendly, self-cleaning pool that also helps to grow edible plants ... so no chemicals allowed.
Anthony Archer-Wills presents the best bits of the first season of Pool Master, as well as never before seen footage and behind the scenes antics from the first three episodes.