The Strongest Tank's Labyrinth Raids
Rud raids labyrinths as a shield not for the riches, but to find a wish-granting treasure that can cure his ill sister. Suddenly kicked out of the party, he’s forced to return home, but not before learning he’s got the highest defense stat in history!