The Three Detectives
Kim, Franzi and Marie have what other girls can only dream of: their very own detective club.
Casting Con
The detectives investigate a talent show; Kim suspects Marie is hiding something.
A series of break-ins has the detectives beat until Franzi finds a crucial piece of evidence.