Featuring super-cars, extreme stunts and challenges and celebrity interviews, the U.S. version of the massively popular BBC series Top Gear promises high-adrenaline action entertainment. This Top Gear is hosted by comedian Adam Ferrara, stunt driver and champion racer Tanner Foust, and car-obsessed racing analyst Rutledge Wood.
Cobra Attack
The Dodge Viper SRT faces a Cobra attack helicopter; a 180 mph desert drag race would determine the best Lamborghini; Buzz Aldrin takes to the test track.
Blind Drift
Tanner races his favorite cutrate sports car against two extreme skiers down a mountain; Aston Martin's horsepower problem; Adam and Rutledge try to beat Tanner Foust; actor Dominic Monahan takes to the test track.
Adam, Rutledge and Tanner have to buy cars for moonshine-running challenges in North Carolina; Ty Burrell of "Modern Family" gets on the test track.
The new Ford F150 Raptor vs. a parachutist jumping from 25,000 feet; Adam reviews the new Mercedes SLS AMG; Rutledge and Adam go into battle as they attempt to create a replacement for the Hummer for the military; Kid Rock races on the test track.
Tanner, Adam and Rutledge put their favorite old GM cars through a series of crazy challenges; Tony Hawk gets on the test track.
Tanner goes to England to try out a sports car made from wood; race from Miami to Key West; Michelle Rodriguez gets on the test track.