Tumblies
An animated stop-motion series for a pre- school audience (ages 2-5). The Tumblies are colourful characters each made out of three or four separate discs, placed on top of each other. These discs are not fixed to one another, so a Tumbly can fall apart. Which often leads to slapstick-like and playfull scenes. The Tumblies discover the world playfully.