Ultimate Comics
After Spider-Man stops some crooks from robbing a Stark Enterprises facility, Iron Man decides to pay him back with some on the job training. His plan goes awry when D-List villain Batroc the Leaper returns with new powers. Black Panther gets a visit from Everett K. Ross to discuss security for a possible international summit in Wakanda. The visit is unexpectedly interrupted by super-villain, Ghost.
Iron Man's plan goes awry when D-List villain Batroc the Leaper reveals some major upgrades, pushing him to the A-List.
Spider-Man and Iron Man soon realize they are going to have to learn some new tricks if they’re going to be able to defeat Batroc 2.0.