Wolverine and the X-Men
After an attack on the mansion, Professor Charles Xavier and Jean Grey are missing. The X-Men disband and Scott begins to suffer from depression. Emma Frost is able to locate a comatose Charles on Genosha in the care of Magneto. Professor X telepathically orders Wolverine to lead the X-Men and set out to save the world from The Sentinel Project and prevent the Brotherhood of Mutants from taking over the world before the future ends up a bad one.