Unforgiven
Ten-year-old Aurore and her friend, Chris, attempt to cover up her crime when her argument with a boy from the neighborhood results in his death.
Aurore is trying to escape her past, but when her new identity is exposed a public outcry forces her to move; Maya is still traumatized by her brother's murder and is seeking revenge.
Aurore seeks out an old colleague who agrees to help her lie low, but Maya has convinced a journalist to speak to Aurore and uncover her closely guarded secrets from childhood.