Universe
Join physics professor Brian Cox on a pilgrimage through the cosmos to observe some of the most dramatic phenomena in the known universe. Watch the birth of a star, explore a mind-boggling black hole, and see the chaos of two galaxies colliding.
Professor Brian Cox begins his exploration of the cosmos with a hymn to the great luminous bodies that bring light and warmth to the universe: the stars.