Up Next: Jessie Reyez
Listening to Jessie Reyez can be an intense experience because you’re getting the uncut funk direct from her emotional epicentre. The young Colombian-Canadian artist feels more comfortable expressing herself through her highly personal R&B and hip-hop, or, as she puts it, “I like to sing about shit I don’t like to talk about.” In this interview, the Up Next artist talks to Apple Music's Nadeska about how busking sharpened her craft, the rawness inherent in her lyrics, and which song she had to emotionally prepare her family for. Watch the interview, check out her Up Next short film, and catch up on Jessie’s musical journey so far.