Vampires
A Paris teen who's half human, half vampire grapples with her emerging powers and family turmoil as she's pursued by a secret vampire community.
A High School Girl Like Any Other
Born into a family of vampires, teenager Doina begins to rebel against her mother's strict rules and the pills she's forced to swallow each day.
I'm a Monster
Doina strives to control her new urges; deprived of blood, Rad and Irina turn against their siblings; Andrea makes a deal with Ladislas Nemeth.
As Doina is drawn deeper into the Nemeths' web, Martha races to help Andrea; Elise sheds new light on Redouane's genetic research.
In exchange for a favor from Csilla, Doina agrees to attend a party and meet the community's matriarch, but the night takes an unforeseen turn.
Andrea and Elise embark on a daring mission to help the family; Nacer vows to find out where Doina lives; Csilla asks Ladislas to lay a trap.
Doina seizes on a way to placate the community and salvage her family's future; Andrea's search for Elise yields a disturbing discovery.