Vatican Miracle Examiner
Robert Nicholas and Josef Ko Hiraga are members of the Assembly of Saints, a secret organization dedicated to investigating reports of miracles; they travel the world validating particular phenomena and uncovering events tainted with conspiracy.
Through God's Succor, My Eyes Are Opened
A miracle claim takes Hiraga and Roberto to America, where they must solve the mystery behind a virgin conception; something else lies in wait.